PUBLIC RELATION

Kryzys wizerunku, wizerunek w czasie kryzysu

Od kilku lat współpracujemy z firmami, które są szczególnie narażone na kryzys w obszarze public relations, ponieważ ich usługi  podlegają stałej, bardzo krytycznej ocenie. Przykład – gospodarka odpadami – wszyscy chcemy, aby odpadów pozbywać się szybko, bez komplikacji, bez nieznośnych odorów zgodnie z zasadą, które doskonale obrazuje angielskie powiedzenie: out of sight out of mind.

Mamy przynajmniej kilkunastu zadowolonych klientów, dla których od roku 2014 świadczymy usługi public relations w sytuacjach kryzysowych, z jakimi się ze względu na specyfikę branży zmierzają.

Zachęcamy do skorzystania z naszych usług – pomagamy wyjść bez szwanku w kryzysowych sytuacjach, a tych – w dobie załamania na rynku w wyniku pandemii – nie brakuje. Nie będzie przesadą, jeśli powiemy, ze tak u klientów jak i u usługodawców i producentów frustracji przybywa.

Co możemy zaoferować? Przede wszystkim działania w mediach tych społecznościowych oraz tych tradycyjnych. Musi pojawić się pytanie o cenę, ale tu oczywiście odpowiedź brzmi: to zależy. Od czego? Skala wyzwania, jakiemu trzeba sprostać, zakres działań i czas. Możemy zapewnić, że w kosztorysie wskażemy osobno cenę za naszą usługę.

Dlaczego to jest ważne? Gdy oddzielimy emocje, opnie, szum informacyjny od faktów – okazuje się zazwyczaj, że sytuacja nie jest tak zła, jak ją widzimy. Dlatego tak istotne jest forma, treść komunikacji zewnętrznej firmy (tej wewnętrznej również). 

Zapraszamy do kontaktu, na wszystkie pytania odpowiemy, bo każda sytuacja jest wyjątkowa i należy traktować ją wyjątkowo.

 

Prosimy o telefony lub mail:

Aldona Ziółkowska-Bielewicz
Prezeska HORNET4 Sp. z o. o.
tel.: 502 309 321
ziolkowska@ekopraktyczni.pl

© 2020 Eko Praktyczni. Wszelkie prawa zastrzeżone.