top of page

”DOM, KTÓRY DLA MNIE OSZCZĘDZA”

Zaktualizowano: 29 cze 2020


To hasło nowej kampanii edukacyjnej Ministerstwa Środowiska dotyczącej promocji energooszczędnego budownictwa. Główne przesłanie projektu brzmi - dzięki środkom zaoszczędzonym na rachunkach z ekologicznego domu będziesz mógł spełniać swoje marzenia.

Oszczędności finansowe są głównym motywem kampanii poświęconej promocji budownictwa energooszczędnego i pasywnego oraz instalacji odnawialnych źródeł energii (OZE), które można zastosować przy budowie lub remoncie domu – zarówno w budynkach jedno- i wielorodzinnych.

Rozwój budownictwa energooszczędnego i pasywnego to nie tylko ochrona środowiska, to także konkretne oszczędności dla właścicieli takich nieruchomości i poprawa efektywności energetycznej dla polskiej gospodarki. Trzymam kciuki za tę kampanię” – mówi Maciej Grabowski, minister środowiska.

Kampania jest skierowana do osób w wieku 25-54 lata planujących budowę lub remont domu/mieszkania. Odbiorcami kampanii są także inwestorzy, wspólnoty mieszkaniowe oraz architekci.

W ramach kampanii internetowej została stworzona strona internetowa www.oszczedzam-energie.pl. Znajdują się niej artykuły, krótkie filmy promocyjne oraz infografiki. Powstała również specjalna aplikacja na urządzenia mobilne, która pomoże zaplanować ekologiczny dom.

Ponadto, dziennikarze mediów ogólnopolskich, specjalistycznych oraz blogerzy zostaną zaproszeni na specjalne warsztaty, na których eksperci przekażą im praktyczną wiedzę nt. budownictwa energooszczędnego. Kampania zakończy się konferencją prasową podsumowującą dwuletni projekt, która odbędzie się 29 października.

(GAM), ŹRÓDŁO: MOS Więcej informacji o kampanii Kampania ”Dom, który dla mnie oszczędza” wpisuje się dwuletni projekt Ministerstwa Środowiska - „Działania edukacyjne i promocyjne w zakresie efektywności energetycznej i wykorzystania odnawialnych źródeł energii, włączając ideę domów przyjaznych środowisku”. Został on dofinansowany ze środków Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego 2009-2014 pochodzących z Islandii, Liechtensteinu i Norwegii. Dotychczas, w ramach projektu, na jesieni 2013 roku w największych ogólnopolskich stacjach telewizyjnych, były m.in. emitowane dwa spoty dotyczące oszczędzania energii cieplnej w domu. W spotach tych, wyreżyserowanych przez Wojciecha Smarzowskiego, wziął udział Stanisław Tym. Aktor zachęcał w nich do prostych, codziennych zachowań, które przekładają się na oszczędzanie ciepła w mieszkaniu, a co za tym idzie na niższe rachunki za ogrzewanie.




3 wyświetlenia0 komentarzy

Ostatnie posty

Zobacz wszystkie
bottom of page